كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا IKE78943
كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا IKE78943
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدردشة معنا بدون جافا
دردشة * صداقات * انشئ منتداك * انضم لمنتدى ايكاريام ولحلفنا * برامج شغالة 100 % * صيانة التليفون الصيني * قضايا ساخنة * متخصصين لحل مشاكلك * حمل فيلمك المفضل * تعلم المزيكا مجانا مع المايستروا الناشئ خالد جلال مصطفى * حلال العقد * 50 مشاركة لتكون مشرف * المدير العام : م أمير عثمان
عزيزي الزائر نعتذر عن أخفاء روابط اغلب المواضيع عنك لكونك زائر * يجب عليك الرد على المواضيع لمشاهدة الروابط * وذلك تقديرا منا لجهود الاعضاء بالمنتدى * المدير العام م أمير عثمان

كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kazanova
N\A
N\A

ذكر
العقرب القط
العمل/الترفيه : موزع موسيقى
الحالة المزاجية : good
السمعة : 0
تاريخ الأنضمام : 12/03/2009

كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا Empty
مُساهمةموضوع: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالأحد 22 مارس 2009, 9:58 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

احب اعرفكم بنفسى الاول انا خالد جلال من السويس 22 سنه عازف اورج

طبعا معظمنا بيحب الموسيقى وبيحب يسمع المزيكا الحلوه وفيه كتير منا بيبقى نفسه يتعلم اله
موسيقيه علشان يلعب عليها ويطلع احساسه من خلالها بس فيه اللى فاكر الموضوع صعب فا بيكيفى فى سماع المزيكا بس مع انه بيبقى نفسه يتعلم اله موسيقيه معينه بس بس بيقى عاجز عن تعلمها لعده اسباب منها زى ما قولت بيبقى فاكر الموضوع صعب وفيه اللى عاوز يتعلم بسرعه فا بيزهق وبيسيبها لاكن انا هنا علشان بأذن الله هعلمكم بكل سهوله جداا اله الاورج بس يارب الاقى اقبال على الموضوع منكم

يلا بقى نبدأ اول درس حروف السلم الموسيقى هيا اي ؟
دو/رى/مى/فا/صول/لا/سى/دو بس طبعا من الشمال لليمين بنبتدى يعنى من الصوت الطخين للارفع وهكذا طبعا هتقولولى بس فيه صوابع لونها اسود هقولكم عليها ان شاء الله الدرس الجاى بس لو لاقيت حد عاجبه الموضوع وعاوز يتعلم
وعلى فكره اللى بيحب المزيكا و نفسه يتعلم المزيكا هتحبه وهتعلمه بسرعه
يلا بقى مستنى ردودكم على الموضوع
https://suezmix.yoo7.com
أمير عثمان
.
.
أمير عثمان

ذكر
العذراء القط
محل الاقامة : suez
العمل/الترفيه : E.M.C
الحالة المزاجية : مش ولا بد
السمعة : 22
تاريخ الأنضمام : 06/03/2009

كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالأحد 22 مارس 2009, 10:50 pm

معاك يا خلود علمنا يا مايستروا
بس حطلنا برنامج ارج يساعدنا فى التعليم
تقبل مرورى ونا متابعك
1212 على المجهود
SHEEMY
vip
vip
SHEEMY

ذكر
الثور التِنِّين
العمل/الترفيه : طالب
الحالة المزاجية : عالى
السمعة : 9
تاريخ الأنضمام : 29/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالخميس 02 أبريل 2009, 4:07 am

معاك يا خلود انا اسمى الشيمى موزع موسيقى هاوى وعايز اتعلم الموسيقى على اصلها
SHEEMY
vip
vip
SHEEMY

ذكر
الثور التِنِّين
الحالة المزاجية : عالى
السمعة : 9
تاريخ الأنضمام : 29/03/2009

مُساهمةموضوع: SHEEMY   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالأحد 05 أبريل 2009, 12:58 am

يامايسترو كلنا مستعدين بس زود فى الدروس
kazanova
N\A
N\A

ذكر
العقرب القط

مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالثلاثاء 14 أبريل 2009, 5:18 pm

انا اسف يا جماعه على التاخير بس انا عقبال عندكم كنت فى عمره ولسه جاى قريب
أمير عثمان
.
.
أمير عثمان

ذكر
العذراء القط
محل الاقامة : suez
العمل/الترفيه : E.M.C
الحالة المزاجية : مش ولا بد
السمعة : 22
تاريخ الأنضمام : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالثلاثاء 14 أبريل 2009, 5:27 pm

مبروك يا عم على المرة وبلاش تبوظها لحسن انا عارفك
واوعى تكون 2ذذ تدعيلى
تقبل مروري
amer1234
.
.
amer1234

ذكر
الحمل الخنزير
الحالة المزاجية : رايق
السمعة : 1
تاريخ الأنضمام : 26/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالإثنين 27 أبريل 2009, 11:01 pm

يسلمووووووووووووووووووو
kazanova
N\A
N\A

ذكر
العقرب القط

مُساهمةموضوع: رد: كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا   كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا 33px-Currالخميس 01 أكتوبر 2009, 4:56 pm

انا جيت يا جماعه واسف للمره التنيه على التأخير بس والله غاصب عنى بس المره دى بقى انا جاى وجايبلكم كل البرامج اللى تحتاجوها فى معرف اصول العزف والمزيكا وانا هبقى معاكو خطوه بخطوه

كلنا بنحب المزيكا ونفسنا نتعلم اله يلا نتعلم الاورج فى فتره قصيره وبكل سهوله معايا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تعلم قواعد اللغه الانجليزيه بكل سهوله ومجانا